Zaproszenie do składania ofert na prowadzenie i optymalizację działań kampanii płatnych w Internecie
Miejski Dom Kultury w Ostrowi Mazowieckiej zaprasza do wzięcia udziału w postępowaniu prowadzonym w trybie zapytania ofertowego na prowadzenie i optymalizację działań kampanii płatnych w Internecie.
Zaproszenie do składania ofert dotyczy zamówienia o wartości szacunkowej poniżej 130.000 zł netto. Do niniejszego postępowania nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych.
I. Zamawiający:
Miejski Dom Kultury ul. 3 Maja 50 07-300 Ostrów Mazowiecka, NIP: 759-120-46-71
II. Przedmiot Zamówienia - ogólny opis usługi:
- Prowadzenie kampanii i optymalizację działań kampanii płatnych w Internecie.
III. Szczegółowy opis zamówienia – warunki prowadzenia usługi:
- Prowadzenie kampanii i optymalizację działań kampanii płatnych (na Facebooku, Instagramie, w wyszukiwarce Google, sieci reklamowej Google, YouTube) Miejskiego Domu Kultury w Ostrowi Mazowieckiej, na stronach: mdkostrowmaz.pl, kinoostrovia.pl, ostrowskistyl.pl, konferencjakulturapodnapieciem.pl, jatkimdk.pl i profilach Miejskiego Domu Kultury na Facebooku połączonych z wymienionymi stronami.
- Raport z prowadzonych działań - raport na koniec z działań prowadzonych w danym miesiącu z uwzględnieniem prowadzonych kampanii i budżetów przeznaczonych na daną kampanię z podziałem na profile i strony należące do MDK;
- Planowane kampanie:
- 2 kampanie na Facebook i Instagram – promocja 4 postów przygotowanych przez Zamawiającego kierowanego na Ostrów Mazowiecką i do 20 km dookoła - o budżecie 2000 zł netto (1000 zł od 1 do 31 lipca i 1000 zł od 1 do 31 sierpnia) na repertuar Kina Ostrovia.
- 1 kampania na Facebook i Instagram - promocja 2 postów przygotowanych przez Zamawiającego kierowanego na Potańcówkę vol. 9 w Ostrowi Mazowieckiej i do 20 km dookoła - o budżecie 200 zł netto od 26 do 29 czerwca 2024 r.
- 8 kampanii na Facebook i Instagram - promocja postów przygotowanych przez Zamawiającego kierowanego na Ostrów Mazowiecką i do 20 km dookoła o łącznym budżecie 2500 zł (500 zł lipiec, 1000 zł sierpień, 1500 zł wrzesień) - Start nowego sezonu MDK 2024/2025,
- 1 kampania na Facebook i Instagram - promocja 2 postów przygotowanego przez Zamawiającego kierowanego na Ostrów Mazowiecką i do 20 km dookoła o budżecie 150 zł – ankieta ewaluacyjna,
- 1 kampania na Facebook i Instagram - promocja 2 postów przygotowanych przez Zamawiającego kierowanego na Potańcówkę vol. 10 w Ostrowi Mazowieckiej i do 20 km dookoła - o budżecie 300 zł netto od 1 do 24 sierpnia 2024 r.
- Łączna suma budżetu na kampanie od 26 czerwca 2024 r. do 30 września 2024 r. Facebook i Instagram – 4 500 zł netto.
IV. Koszt usługi:
- Cenę brutto usługi należy podać w Formularzu oferty stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego z podziałem na budżet oraz koszt obsługi.
V. Warunki udziału w postępowaniu:
- Udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają niżej wymienione warunki:
- posiadają niezbędną wiedzę oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże minimum 3 letnie doświadczenie z obszaru marketingu internetowego, w czasie, którego zrealizował min. 3 kampanie promocyjne z uwzględnieniem social mediów w tym Facebook o wartości min. 10 000,00 zł za każdą z nich, wraz z referencjami lub protokołami odbioru lub innymi dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie usługi. (Załącznik nr 2). Wykaz usług, o których mowa nie podlega uzupełnieniu;
- znajdują się w sytuacji ekonomicznej, finansowej i prawnej umożliwiającej wykonanie całości zamówienia;
- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
- Zamawiający informuje, że oferty niekompletne oraz oferty Wykonawców niespełniające ww. warunków zostaną odrzucone.
VI. Kryteria oceny ofert:
- Punkty liczone będą wg. wzoru:
C= (Cn \ Co) x 100 pkt
C – liczba punktów przyznawana w kryterium „Cena”
Cn – najniższa oferowana cena spośród wszystkich ofert podlegających ocenie
Co – cena oferty ocenianej
100 pkt – przelicznik punktowy - Ocenione zostaną tylko oferty nie podlegające odrzuceniu.
- Zamawiający wybierze ofertę z najwyższą liczbą punktów oraz spełniającą warunki Zamawiającego.
- Z wyłonionym Zleceniobiorcą zostanie zawarta umowa.
VII. Oferta powinna zawierać:
- Wypełniony druk oferty – Załącznik nr 1,
- Wykaz zrealizowanych zamówień z dołączonymi dokumentami potwierdzającymi – Załącznik nr 2,
VIII. Czas i miejsce złożenia oferty:
- Ofertę należy przesłać do 25.06.2024 r. do godz. 10.00 mailowo na adres: malwinadabkowska@mdkostrowmaz.pl
- W tytule wiadomości należy umieścić napis „Prowadzenie i optymalizacja działań kampanii płatnych MDK”.
- Oferta złożona po terminie pozostanie bez rozpatrzenia.
IX. Rozstrzygnięcie postępowania:
- Rozstrzygnięcie odbędzie się niezwłocznie po rozpatrzeniu wszystkich otrzymanych na piśmie ofert, a informacja o rezultacie wyboru Oferenta zainicjowana niniejszym zapytaniem zostanie przekazana telefonicznie lub mailowo do wszystkich Oferentów.
Klauzule prawne:
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podania przyczyn. Z tego tytułu Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia. Otrzymanie w toku postępowania oferty nie jest równoznaczne ze złożeniem zamówienia przez Zamawiającego i nie łączy się z koniecznością zawarcia przez niego umowy.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany treści niniejszego ogłoszenia (w tym zmiany terminu składania ofert) z uzasadnionych przyczyn (Wykonawca powinien regularnie sprawdzać niniejsza stronę BIP).
- Zamawiający nie może być pociągnięty do odpowiedzialności za jakiekolwiek koszty czy wydatki poniesione przez Oferentów w związku z przygotowaniem i dostarczeniem oferty.
Klauzula informacyjna:
W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”), informujemy o zasadach przetwarzania Państwa danych osobowych oraz o przysługujących Państwu prawach z tym związanych.
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miejski Dom Kultury w Ostrów Mazowieckiej ul. 3 Maja 50, 07-300 Ostrów Mazowiecka
- Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować w sprawach przetwarzania Państwa danych osobowych poprzez adres e-mail: sekretariat@mdkostrowmaz.pl.
- Państwa dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z przepisami RODO, tzn. dane będą przetwarzane na podstawie przepisów prawa, w celu realizacji zadań wynikających z przepisów prawa oraz działalności statutowej. Państwa dane będą przetwarzane na podstawach prawnych m.in ustawy o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej, obowiązków i zadań zleconych przez instytucje nadrzędne wobec Miejskiego Domu Kultury w Ostrowi Mazowieckiej, na podstawie zawartych umów oraz wyrażonych zgód.
- Podanie przez Państwa danych osobowych jest obowiązkowe, w sytuacji gdy przesłankę przetwarzania danych osobowych stanowi przepis prawa lub zawarta między stronami umowa. W sytuacji, gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody osoby, której dane dotyczą, podanie przez Państwa danych osobowych Administratorowi ma charakter dobrowolny.
- W zakresie danych osobowych Państwa dotyczących, przysługują wam następujące prawa:
- prawo dostępu do danych osobowych,
- prawo sprostowania danych np. gdy są nieaktualnie lub nieprawdziwe,
- prawo do usunięcia danych – prawo przysługuje w ramach przesłanek i na warunkach określonych w art. 17 RODO,
- prawo ograniczenia przetwarzania – prawo przysługuje w ramach przesłanek i na warunkach określonych w art. 18 RODO,
- prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania – prawo przysługuje w ramach przesłanek i na warunkach określonych w art. 21 RODO,
- prawo do cofnięcia zgody – tylko jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) lub art. 9 ust. 2 lit. a RODO,
- prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych.
- Dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów wymienionych powyżej, w szczególności wynikający z przepisów prawa, w szczególności ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych lub do czasu odwołania przez Państwa zgody jeśli przetwarzanie jest dokonywane na jej podstawie.
- Odbiorcami danych osobowych mogą być podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa lub umowy powierzenia przetwarzania danych.
- Administrator nie podejmuje zautomatyzowanych decyzji w indywidualnych przypadkach, w tym profilowania.