Zaproszenie do składania ofert na wyłączność prowadzenia ogródka piwno-gastronomicznego podczas wydarzenia POŁ WIEKU MDKU - 50. URODZINY MDK
Informacja opublikowana: 25.04.2019, 13:52
Data zakończenia przetargu: 06.05.2019, 10:00
Data rozstrzygnięcia przetargu: 06.05.2019, 12:00 (rozstrzygnięty)
Kontakt: Olga Wachowicz, Specjalista, tel. 539 966 661; adres e-mail: olgawachowicz@mdkostrowmaz.pl
Nie podlega Ustawie
Podstawa prawna:
Do niniejszego postępowania nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r., Prawo Zamówień Publicznych (tj. Dz. U. z 2015 r., poz. 2164.) - art. 4 pkt 8.
Zamawiający:
Miejski Dom Kultury
ul. 3 Maja 50
07-300 Ostrów Mazowiecka
NIP 759 120 46 71
tel. 29 746 27 03
sekretariat@mdkostrowmaz.pl
Zapraszamy do złożenia ofert na wynajem placu 400 m² (wyłączność na organizację i prowadzenie ogródka piwno-gastronomicznego) w czasie trwania imprezy kulturalno-rozrywkowej w dniu 26 maja 2019 r. (niedziela) w godz. 17.00 - 22.00.
Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi:
- Zorganizowanie i prowadzenie ogródka piwno-gastronomicznego w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego.
- Dystrybucja napojów w kubkach plastikowych.
- Dystrybucja gastronomii.
- Właściwe oznakowanie i zabezpieczenie ogródka piwnego.
- Zapewnienie odpowiedniej ilości jednolitych i estetycznych mebli ogrodowych.
- Zabezpieczenie utrzymania czystości na zajmowanym terenie w trakcie trwania imprezy oraz po jej zakończeniu.
- Odgrodzenie ogródka piwnego od reszty terenu barierkami ochronnymi.
Informacje dodatkowe:
- Na wykonanie usługi opisanej powyżej zostanie zawarta umowa.
- Zamawiający zapewni energię elektryczną w odległości do 50 m od ogródka.
- Zamawiający zapewni sanitariaty TOI-TOI w sąsiedztwie ogródka piwnego.
- Zamawiający nie dopuszcza sprzedaży napojów w butelkach ze względów bezpieczeństwa.
- Oferent, składając swoją propozycję oświadcza tym samym, że posiada wszelkie niezbędne koncesje i zezwolenia, które są wymagane do prowadzenia tego typu działalności.
- Lokalizacja ogródka piwnego wyznaczona przez Zamawiającego.
- Oferent zapewni minimum 2-3 rollbary na ogródek piwny.
- Ustawienie ogródka w wyznaczonym sektorze nadzorować będzie przedstawiciel Zamawiającego.
- Zamawiający nie ma wpływu na funkcjonowanie sklepów i lokali zlokalizowanych w pobliżu miejsca imprezy.
- Zamawiający nie zapewnia ochrony ogródka piwnego.
- Oferent w własnym zakresie zapewnia ochronę w ogródku piwnym.
- Oferent będzie zobowiązany w umowie z zamawiającym do zapłaty za przedmiot zamówienia w terminie do 7 dni przed datą imprezy.
Sposób sporządzenia oferty:
- Oferty zostaną ocenione według kryterium: najwyższa cena 100%
- Ofertę w wersji papierowej lub elektronicznej (sporządzonej według wzoru - Załącznika nr 1) należy składać w siedzibie Miejskiego Domu Kultury ul. 3 Maja 50, 07-300 Ostrów Mazowiecka (w sekretariacie) lub przesłać na adres mailowy olgawachowicz@mdkostrowmaz.pl do dnia 6 maja 2019 r., do godz. 10.00.
- Oferta w każdej składanej formie musi być przygotowana zgodnie z formularzem (Załącznik nr 1).
- Formularz oferty musi być podpisany przez osobę upoważnioną do reprezentowania Oferenta na zewnątrz.
- Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
Postanowienia końcowe:
- Oferent, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zobowiązany jest do zawarcia umowy w terminie 4 dni od ogłoszenia wyników zapytania przez Zamawiającego (informacja zostanie przekazana telefonicznie).
- W przypadku nieprzystąpienia do zawarcia umowy, Zamawiający wezwie do zawarcia umowy kolejnego Oferenta, który zaproponował najwyższą cenę za wyłączność usługi.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.