Miejski Dom Kultury w Ostrowi Mazowieckiej

Zaproszenie do złożenia oferty na dostawę bezobsługowego kiosku do realizacji sprzedaży biletowej

Zaproszenie do złożenia oferty na dostawę bezobsługowego kiosku do realizacji sprzedaży biletowej

Numer przetargu: nie podano
Informacja opublikowana: 17.08.2020, 10:00
Data zakończenia przetargu: 24.08.2020, 10:00
Data rozstrzygnięcia przetargu: 24.08.2020, 10:30 (jeszcze nierozstrzygnięty)
Kontakt: Olga Wachowicz, tel. 539 966 661, e-mail: olgawachowicz@mdkostrowmaz.pl
Nie podlega Ustawie

Miejski Dom Kultury w Ostrowi Mazowieckiej zaprasza do złożenia oferty na dostawę bezobsługowego kiosku do realizacji sprzedaży biletowej – na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy − Prawo zamówień publicznych.

  1. Ofertę należy złożyć na załączonym formularzu oferty e-mailem na adres: olgawachowicz@mdkostrowmaz.pl ,
  2. W  e-mailu lub należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy a w tytule napis: „Oferta na dostawę bezobsługowego kiosku do realizacji sprzedaży biletowej”.
  3. Do formularza należy dołączyć wykaz parametrów proponowanego urządzenia.
  4. Opis przedmiotu zamówienia:
    • Przedmiotem zamówienia jest dostawa bezobsługowego kiosku do realizacji stacjonarnej sprzedaży biletowej bez udziału kasjera w Kinie Ostrovia. Urządzenie musi umożliwiać płatność kartą płatniczą, zakup biletów na kilka seansów w trakcie jednej transakcji, wydruk biletów z kodem kreskowym, paragonów fiskalnych oraz współpracować z używanym w kinie systemem sprzedaży biletów Euro Bilet firmy Vector Software. Szczegółowe parametry, które musi spełniać urządzenie opisano w specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik do niniejszego ogłoszenia.
    • Wykonawca udzieli minimum 24 miesięcznej gwarancji na dostarczone urządzenie.
    • Wykonawca dokona personalizacji urządzenia w szczególności poprzez umieszczenie na obudowie logotypu przesłanego przez Zamawiającego oraz dostosowanie koloru wiodącego aplikacji kiosku zgodnie z wytyczną Zamawiającego.
    • W ramach wdrożenia Wykonawca przeszkoli Zamawiającego z zagadnień eksploatacji kiosku.
    • Po stronie Zamawiającego leży wydzierżawienie terminala płatniczego oraz przygotowanie infrastruktury służącej podłączeniu urządzenia do sieci energetycznej i teleinformatycznej.
  5. Kryteria oceny ofert:
    • najniższa cena - 80 %,
    • długość udzielonej gwarancji - 20 %.
  6. Termin realizacji zamówienia: do 30 września 2020 r.
  7. Termin płatności: 14 dni po dostarczeniu faktury VAT.
  8. Sposób oceny ofert:
    • Najkorzystniejsza oferta złożona wraz z załącznikami, zostanie wyłoniona poprzez porównanie złożonych ofert,
    • Od decyzji nie przysługuje odwołanie ani zażalenie.
    • Z wyłonionym Zleceniobiorcą zostanie zawarta umowa.
  9. Termin złożenia oferty:
    Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 24.08.2020 r., do godz. 10.00
  10. Osobą uprawnioną do kontaktów z wykonawcami jest pani Olga Wachowicz, Specjalista,  tel. 539 966 661 lub 29 746 27 03; adres e-mail: olgawachowicz@mdkostrowmaz.pl
  11. Informacje dotyczące zawierania umowy:
    Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający wyśle do wykonawcy umowę w sprawie zamówienia.

Niniejsze zaproszenie do składania ofert nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do zawarcia umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyn.

Załączniki do pobrania


Data wytworzenia: 2020-08-17 Autor: Remigiusz Danelczyk Data publikacji: 2020-08-17 10:00 Osoba udostępniająca na stronie: Remigiusz Danelczyk Data ostatniej modyfikacji: 2020-08-18 Osoba modyfikująca: Remigiusz Danelczyk